lördag 12 maj 2007

En rolig en

Jag hittade en rolig såndär "frågesak"

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Skriv titelnamnet på den låten som spelas som svar på frågan.
4. FUSKA INTE!!!

1. Hur mår du idag? Broken (I was broken and alone... Kanske stämmer?)
2. Kommer du komma långt i livet? When the night comes falling. (Verkar inte lovande?)
3. Hur ser dina vänner dig? Without you (Åh, skönt att höra! "But I die, without you..")
4. Kommer du gifta dig? Another day
5. Vad är ditt livs theme-song? Goodbye Love
6. Vad är ditt livs historia? Reach out, I will be there
7. Hur är skolan för dig? Sista morgonen
8. Hur kommer imorgon vara? För kung och fosterland!
9. Hur kan du komma framåt i livet? Amanda (uh?)
10. Vad är det bästa med dina vänner? Let me try
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Will I
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Idag för dig
13. Hur är det med ditt liv? Stunder av kärlek
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Värsta schlagern (haha, ja det skulle ju vara roligt)
15. Hur ser världen på dig? Aldrig ska jag sluta älska dig
16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
För att du finns
17. Vad tycker dina vänner om dig? När kärleken föds
18. Har du en mörk och djup hemlighet? En annan dag
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? I remember love
20. Hur kan jag göra mig själv glad? Idag för dig
21. Kommer jag någonsin ha barn? It takes time, it takes two (haha, vilket klockrent svar!)
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Light my candle
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Jag lovar
24. Vad är några tips till mig? Gabriellas sång
25. Hur kommer jag bli igenkänd? One song glory
26. Vad är min danssång? Tro på dig

Haha ja detta var ju roligt, några klockrena svar och andra mer luddiga :) Här fick man en hint om vad jag lyssnar på också men vem visste inte det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar