onsdag 16 maj 2007

Vill du sälja nånting?

-Hej jag ringer från vattenfall bla bla bla..
-Vill du sälja nåntnig?
-Nej jag vill veta om ni gjort ett aktivt val
-Det vet jag faktiskt inget om
-Då har du troligen inte det bla bla bla dyrast bla bla billigare bla blabla...
-Men du försöker ju visst sälja något!
-Ja men...
-HEJDÅ

Varför ljög han o sa att han inte ville sälja något? Visst jag har inget emot att prata med sånna där men när dom håller på o ljuger, då ni! Haha.

Ringde en annan och ville sälja telefonabonnemang också
-Hej jag ringer från bla bla köpa bla billigt
-Jag är inte intresserad.
-Får jag fråga vad du har då?
-Bredbandsbolaget, jag betalar ingen fast avgift
-Jaha tack ändå. Hejdå

Där knäcket jag han vid fotknölarna! Komma här o påstå att man är billigast i Sverige när jag betalar 98 kronor mindre nu!

Förresten är daggmaskar väldigt äckliga, döda daggmaskar är om möjligt ännu äckligare. Och båda delarna kryllar det av på vägarna just nu, de döda är mosade och torkade och de levande blir bara tjockare o tjockare för vajre dag. Äckligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar