fredag 12 december 2008

Feliz navidad

All I want for christmas is you... uhuhuu.

Vet ni vad jag gör? Lyssnar på julmusik, bakar och städar, tjoho! Sista plåten i ugn nu och jag måste erkänna att jag glömt tagit tid på den, vi får hoppas det blir fint ändå. Annars är det bara att göra om och göra rätt!

Emma och jag har idag fått till några fler sidor till vår uppsats, ä'nt bra så säg! Nu väntar vi på lite genomläsningar och tycken från övriga oinblandade som kanske kan tänkas få ett tack i förorden om de gör ett bra jobb.... ;P Så vid lunchtid tog vi en sväng på stadens gator, fick i oss lunch och kikade efter några juleklappar. Jag hittade ingen och börjar faktiskt känna mig lite stressad även över det, men det löser sig! Nu ska jag damsuga och torka golven här hemma så är det fint för ett tag sen. Ikväll ska jag till J, som förresten fått jobb så där säger vi GRATTIS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar