måndag 15 december 2008

Söka hit och söka dit

Enligt rykten så ska min aupair ansökan godkännas av usa imorgon. Spännande? Ja! Min stora fasa är att den inte ska bli godkänd, är det så att jag inte får fara så borde de veta det och stoppet borde inte komma först på ambassaden. Jag har ju sökt några fler jobb med eftersom jag har lite svårt att bestämma mig, det finns så mycket som lockar! Förskollärarejobbet jag sökte i Spanien fick jag inte men det var väl inte riktigt något jag väntat mig heller, på torsdag däremot ska jag på min allra första arbetsintervju här i livet, gud så spännande!

Nu kanske folk tycker jag är lite knäpp som både söker jobb o går på intervju samtidigt som jag ansöker till usa, men; jobbet är ett vik för några månader i vår och jag vet faktiskt inte hur fort jag kommer iväg till usa om det blir något. Det är ju inte säkert att just den familj som passar mig vill ha någon i februari, så jag väntar helt enkelt och ser. Annars kan man skjuta på det med, men jag vet inte riktigt hur jag ställer mig till det ännu. Ja, en intervju skadar det inte att gå på och än är jag inte inte intresserad iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar