torsdag 4 december 2008

Lämpliga julvisor?

En sån dag! Jag gillar att ha fullt upp, då hinner man inte med att tänka så mycket.. Idag jobbade jag till 16 och sedan har det varit jag och datorn och det har gått oväntat bra, skönt! Aldeles snart klar nu med det som "måste" göras. Sen ska jag ge mig på diskussionen i helgen så jag håller mig sysselsatt tror jag visst. Eller nu tar jag kanske i, såklart är det massa småfix men som jag sagt kanske tusen gånger förrut så blir det för mycket då och då. Det är en process ;) Jag skriver lite, funderar, ändrar, tänker, och skriver...

Idag var det jag, en fröken och ett antal barn, sjukstuga för hela slanten! Ute är det fortfarande glashalt och dyblött så vi höll oss inomhus och pysslade. Kom på en sak också; jag är lite dålig på barnvänliga julvisor... Någon som har några förslag? Vi skulle ha julsamling och de jag kom på var Hej tomtegubbar och Lusselelle, måste nog öva in lite sångtexter. Det kan vara bra att ha lite och plocka fram när det behövs?

Nu packar jag ihop för dagen så jag orkar upp imorn och skriva lite mer, sen börjar jag jobba halv elva. Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar