tisdag 2 december 2008

Tro, jag vill känna tro

Jag har ett problem. Jag har ont som FAN i ryggen/skuldran/insidan av baksidan… Kan inte sova på natten för det gör så ont då jag hamnar i nån oskön ställning, och jag rör mig en del då jag sover.. Så inatt var jag vaken flera timmar, vilket resulterade i att jag vaknade en kvart innan jag skulle gå imorse, tur jag vaknade! Det gör också ont när jag sitter vid datorn och skriver, och skriva på datorn, det är något jag verkligen behöver göra nu! Ligga på rygg funkar fint, att gå också.. I söndags när jag var på afro kändes det som jag hade träningsvärk i ryggen/skuldrorna efter yogan så jag sträckte o sträckte, vet inte om jag sträckt mig där, om det är träningsvärk eller om det är något annat? Ont gör det iaf! Men träningsvärk kan ju inte hålla i allt för längen… Ska försöka gå o träna ikväll iaf och se om det blir nå bättre, eller om det över huvudtaget går, det gör sjukt ont!

Imorse var jag på handledning, hela långa förmiddagen faktiskt! Det är ju helsnällt att ge handledning så längen, men vi har ju så pass mycket text nu att det tar ett tag att gå igenom… Fick en hel del att sysselsätta mig med denna vecka iaf, hon tyckte vi jobbat på bra och trodde vi skulle vara klara til slutseminariet, skönt att höra ;) Jag tvivlar ju så himla mycket och tror inte alls nå på mig själv då det gäller skolarbete. I mappen från förra kursen som jag hämtade igår hade handledaren skrivit: Malin du har kommit en bra bit på väg i ditt arbete med självförtroendet! Ja, jag jobbar verkligen på det.. Men självförtroende har jag många på något vis, tron på mig själv då jag skriver är inte stor, däremot när jag jobbar eller gör andra saker är det en helt annan femma. Lustigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar