måndag 29 december 2008

Snurr

Det snurrar lite här o var, magen o huvet, upp o ner, runt runt. Lite glad snurr och lite ångest snurr. Så tokigt det kan bli!

Igår gjorde jag på't ungefär ingenting, jag läste lite på min fria tid och spelade några omgångar alfapet med mamman, jag vann båda! Fick en stor dragning mot att åka bil men stod emot. Hur kan man få det efter att ha åkt Umeå - Bollnäs ToR två gånger inom en vecka?

Vädret igår var fint, det är det idag med. Ruskigt kallt men soligt, riktigt härligt vinterväder. Jag har skidlust! Skulle nästan tom kunna tänka mig en sväng på längden, det var ju rätt roligt ändå... Någon som vill med på en tur någon dag?

I övermorgon är det nyårsafton. På lördag fyller jag år, tror inte jag har nån ångest för det i år? Eller är det den som snurrar i maggen? Ska vi ha en liten födelsedagsfest eller vad tror ni? Jag skulle vilja det.. Fast sen känner jag två som tar examen, efter det skulle jag vilja ha en examensfest med alla vännerna, vad tror ni om det? Oj vad festligt. På något vis borde det få firas, det är ändå rätt stort. Nu ska jag rensa en garderob så jag har någonstans att göra av mina kläder för att bo i en väska det är inte min grej. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar