fredag 5 december 2008

Helgning

När man jobbar i affär märker man av helgen genom tacosköpen på fredagar, alla köper tacosgrejer! På förskolan märker man också av det, barnen pratar fredagsmys och lördagsgodis; tacos, pizza, chips, lördagsgodis, tv och mys. Hade sex barn kvar själv idag då de andra fröknarna gått hem, det gick ju fint det med. Har varit riktigt roliga jobbardagar nu! Kom hem ganska sent och har efter det hunnit städa av lite snabbt, lagat middag och sett på Idol, nu är det störtlopp i Idol-pausen. Det blir Kevin som vinner i Globen nästa vecka va? Jag tror Alice och Kevin går till final, fast jag hejar lite på Robin också, jag gillar rockstilen...

Nehej, annars då? Kanske skulle ta mig ner på stan och julshoppa lite imorgon? Tusan vad fort den här veckan gick, swoch så var det helg! Om fem dagar är det 70 % seminarium sedan två veckor till jul.. Ja tiden går verkligen ruskigt fort, jag funderade en del när jag satt på bussen idag. Jag kan verkligen inte förstå att jag snart är klar, tänk, 3.5 år universitetsstudier, boende i en ny stad, Umebo. Och sen då? Ska jag verkligen flytta härifrån? Jag trivs ju faktiskt bra, men vet ni, bara för att jag flyttar härifrån nu så betyder det inte att jag inte kan komma tillbaka. Oj, hej komohjälpmig-mening! Nä, den dagen den sorgen, eller hur man ska säga... Det är ett tag kvar också. Jag ger upp här nu, tack och hej, trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Ja vi får ta och fixa det när jag kommer hem från London :)

    SvaraRadera