onsdag 3 december 2008

Hit och dit

Så är jag hemma igen och skriver och ändrar i x-jobbet. Jag och de barn som var kvar lyssnade på julmusik och ritade sista stunden, lugnt och skönt. Det har blivit ändrade planer för morgondagen, utan att jag riktigt förstått anledningen, men det gör mig inget! Istället för 5 timmar blir det 8 timmar jobb och det skadar inte... Ska var på ett annat ställe än tänkt från början med men de sa det var fixat så jag litar då på det.

Kikade nyss på skidskytte och har en fundering; Hur i hela kan de ligga med skidorna på och resa sig på två röda? Jag tog mig ju knappt över huvudtaget och när jag väl gjort det var balansen inte direkt på plats.. Impad är vad jag är, måste nog öva lite mer på längdskidåkningen... Wow, nu sprang det förbi två lampor här! Tror det var pannlampor på två som var ute o joggade, det såg roligt ut.


På eftermiddagen har det regnat, det är ingen höjdare. Just nu är det ca 1 dm slask ute och det blir blött blött blött. Vad tror ni om att jag skulle färga håret mörkbrunt? Jag har ju varit sugen på det i åratal... Kanske sen när jag är förskollärare. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar