fredag 19 december 2008

Smått o gott

Snart väntar tandläkaren, hua, eller förlåt, tandhygienisten. Jag hade funderat dom senaste dagarna om jag inte skulle ta o ringa o få mig en tid för en munundersökning o så ringer telefonen igår och undrar om jag inte vill komma idag. Perfekt?!

Igår var jag då på intervju, det kändes bra men jag vet inte jag.. Tror inte jag gjorde bort mig på något vis iaf!

Usa har jag inte hört något från ännu så jag börjar tvivla där, vore skönt att få något besked snart.

Träffade Mio och Truls igår som växt och blivit stora båda två på den korta tiden vi inte setts.

Annars så tror jag det är som vanligt, inga planer förutom julemys med tjejerna imorgon kväll. Myspys. Jag ska baka juletårta och har förberett det mesta, tråkigt bara att allt måste ligga och vila och vänta och att man inte får baka klart, tålamod, vad är det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar