söndag 28 december 2008

Samtal från Virginia

Efter Bollnäs hade sjungit i körslaget igår ringde min telefon och jag svarade med ett Hallå, eftersom det var okänt nummer. "Hi, is this Malin?" Oh shit! Jag hade inte räknat med ett samtal från staterna igår. Nix pix. Men där kom det, det första... Mamman var trevlig och vi pratade i cirkus 20 minuter för hennes telefonkort räckte inte längre, så där missade jag halva körslaget! Mamma, pappa och tre små flickor 1, 2.5 och 4.5 år boende 45 minuter utanför Washington DC. Hon var absolut trevligt men ja, det är nånting som inte känns helt hundra. Magkänslan där? De behövde någon från början av februari också, jag var inställd på slutet och tror inte jag hinner till början. Ja, vad tror ni? Ett år utanför DC? Hon skulle ringa ikväll igen...

3 kommentarer:

  1. det va ju skoj, hoppas det blir ett givande samtal så du får reda på lite mer så kanske magkänslan blir lite bättre, men shit februari e ju snart det.

    SvaraRadera
  2. såklart vi ska leka nån dag, jag har i stort sett ingenting planerat, lite ärenden att göra imorn på fm bara men sen e ja helt sysslolös hela veckan :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med ett samtal Malla :) Det går framåt hihi Men jag tycker att du ska lita på magkänslan, den har ju aldrig fel.. Du måste ju tänka på att du är så långt bort, från "tryggheten" här hemma.
    Snygg bild du hade lagt in i ditt förra inlägg då haha :D

    Ses imorgon! Tjingeling!

    SvaraRadera