tisdag 9 december 2008

Magiska människor

Det finns människor, och så finns det människor. Jag har en underbar familj i Sverige, men jag har också en underbar familj på ett annat ställe. Det är inte sant att människor kan vara på det här sättet. Jag saknar "min" familj i USA så ruskigt mycket och har ett dåligt samvete som inte vet vart det ska ta vägen. På 2.5 år har jag inte varit och hälsa på dem, fast jag sagt att jag ska. Andra f.d aupairer far och hälsar på sina familjer, jag har inte gjort det. Varför? Jag får skylla på ekonomin helt enkelt, men herregud!

Att dom bryr sig om mig efter 2.5 år finns ju inte, varför skulle dom behöva göra det? Men det gör dom, uh. Tänk alla tjejer de haft hos sig, två stycken efter mig, och innan mig 4-5 stycken, och de flesta av dem i ett helt år. Ja många har kommit och gått där och ändå bryr de sig fortfarande.. Lovely.

Jo, jag fick ett mejl ikväll. . .

1 kommentar:

  1. Underbart Malla! Den familjen verkar vara en helmysig familj, och du måste verkligen ha satt din spår - på ett positivt sätt :)
    Någongång i framtiden så kommer du att kunna åka över och hälsa på, och då kanske du inte kommer hem igen :P

    SvaraRadera