tisdag 2 december 2008

Känd bland stadens brevbärare

Fick en avi idag där det i adressfältet stod; Malin T, 11 J. That's it! Man kan ju undra hur känd jag är hos brevisarna när ett sånt kommer fram. Haha..

Jag var på combat i eftermiddag och det gick sådär, vissa saker, typ att hoppa (?) klarade jag inte av då det gjorde sjukt ont, boxas o sparkas gick hyfsat bra däremot så det var tur.. Tänkte dock ett par gånger att jag skulle gå därifrån men så vips var passet slut! Ja, combat är verkligen roligt. Nu ska jag lägga mig rak på soffan o glo på tv, i soffan går det inte att röra sig så himlarns mycket...

1 kommentar:

  1. Vilken snygg design du har på bloggen Malla :) Har du skickat iväg önskelistan till Tomten? :)
    Jadå, nog kommer det att gå bra med allt skolarbete, men det känns tungt just nu :/

    Kämpa på med X-jobbet du :)
    Kramar

    SvaraRadera