tisdag 23 december 2008

Nu var det nära

Det är nog många barn som frivilligt gått och lagt sig extra tidigt idag, för då blir det imorn fortare. Är inte det mysigt så säg! Det drar ihop sig nu, vi har varit ute i jultrafiken men det var inget problem alls, inga köer, inga olyckor på vägen och lagom mycket bilar.

Idag var fint dop i liten kyrka för lillkusin, mysigt. Storkusin sjöng fint så fint så nu har jag preliminärbokat henne till mitt eventuellt kommande dop. Alla (alla o alla) mina vänner har ju velat haft någon att sjunga på deras dop men inte kännt någon, men se, det gör jag!
Det blev då en hälsingejul men nu har några dagar tillbringats i Umeå, igår tog jag med lillebror och mellankusen på bio så vi såg Lasse-maja och mumsade popcorn. Igår då vi vaknade hade det kommit några cm ny fin vit snö så den där julstämningen alla tycker de saknar tror jag att jag lyckats hitta.
God Jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar