onsdag 3 juni 2009

100 days in the US

Oj kan ni förstå att jag nu varit i detta landet och iväg från Sverige i ett hundra dagar. Det är många dagar kan man säga. Som en hel sommar nästan? Det tokiga är att det fortfarande känns som att jag kom igår, nästan. En fjärdedel "avklarad" och det är nästan lite skrämmande. Det beror nog på vad man jämför med hur länge det känns, jag menar, tidigare år, tex för prick två (rättelse; TRE!) år sedan for jag till USA för första gången och då hade jag redan hunnit hem efter 100 dagar, alltså var 100 dagar väldigt längen då. Nu däremot är det bara en liten bråkdel av hela tiden. Tja jag vet inte hur mycket jag kan reflektera över detta. Solen skiner, playdate på sprinklerparken i morse, fri nu sedan en halvtimma tillbaka och resten av dagen så vi får se vad jag hittar på. Ska på YMCA och springa (!) ikväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar