torsdag 11 juni 2009

Grattis Emil till studenten


Tänkte jag skulle säga grattis och lycka till och allt sånt till lillebror som faktiskt tagit studenten idag! Inte illa... Tråkigt nog ser jag på bilder att det regnat och det är lite synd. På min studentdag var det soligt och varmt har jag allt för mig, det var en höjdardag från början till slut. Vår champagnefrukost var inte att leka med, sista stunden med lärarna var annorlunda, "utkastet" nervöst, nedtågningen glad men barfota, fikat gott och kvällen underbar. Ja, en sån dag, ingen man glömmer i första taget. Jag saknar mig klass lite då och då, ganska mycket.

Ikväll blir det glass till middag.

2 kommentarer:

  1. Tack storasyster, nu är vi hemma hos mamma med några i klassen och laddar inför tranan och det slutade regna när vi skulle gå ut. Mamma visade ditt blogginlägg så du behöver inte vara orolig att jag sitter uppe vid datorn och nördar mig när jag har gäster här ;)

    SvaraRadera
  2. Lotta Björkman11 juni 2009 kl. 14:08

    WHAT!?
    har Emil tagit studenten? :O
    det var ju inte längesen han var skitliten..
    nu känner jag mig sjukt gammal!

    grattis Emil.

    SvaraRadera