fredag 5 juni 2009

1000 inlägg

Detta är frökens tusende inlägg här i bloggen, tänk så många anledningar det finns att fira! Idag bakar jag tårta, att baka är inte det allra lättaste här och kräver några försök... Därför blir det ännu en tårtbotten då jag slutar idag då den jag gjorde nu inte blev den bästa. Ekströms marsansås är rätt svår att hitta här må jag säga så jag gjorde hemkokt och den blev då toppen. Eftersom det finns så mycket roligt att dekorera tårta med här, alla färger och former så vore det lite skoj.. men jag tror jag håller mig till helt traditionell jordgubbetopping! Barnen sover och då de vaknar ska vi fara till mataffären och införskaffa lite saker till imorgon. Gud så jag längtas, det blir verkligen superkul!

Well, tjoho för ett tusen blogginlägg, det lär bli fler. Jag har ändå haft denna fina blogg i nåra år nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar