onsdag 3 juni 2009

Fri-tid

Den lediga eftermiddagen spenderades med en pratstund med mamman, städande av rummet, sorterande och uppordning av papper och sedan en springtur utomhus på bana med E. Bra jobbat där! Vi kör hårt på att komma i form nu.. hrm... Dagen har avslutats här hemma, E framför tv:n och jag och Nina vi har spelat Sims förstår ni. Herrejösses så roligt :) Ni skulle se oss, vilken liga, mycket tjusiga! Nu fattas bara drömhuset på beachen men det kommer. Ja det var mycket nytt och roligt må jag säga. Hade He's just not that into you på tv:n men jag hade svårt att fokusera så jag hoppas den är kvar imorn...

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket Malin, det värmer! Hoppas att allt är bra med dig!Kul med Sims :) det var det längesen man spelade! Kramar

    SvaraRadera
  2. Jisses, har du redan varit i USA i över 100 dagar? Tänk vad tiden har gått fort.. Jag minns då vi stod ute på balkongen hos Viktor och drack Asti och pratade om vilken familj som eventuellt skulle kunna passa dig :-) Och det är ju evigheter sen! Eller då vi var på Oden och badade innan du skulle fara.. Oj oj!
    Gröna fingrar har jag redan :-) Omedvetet så får jag mina blommor att överleva och växa, utan att jag egentligen inte gör något.. Glömmer att vattna ibland, men de har nog blivit van :-D

    Ja, det blir Arbrå i sommar igen. Skönt med jobb, men det börjar reda sina i plånboken så när pengarna väl kommer är de efterlängtade och välbehövliga! :-D

    Ska du fira Sveriges nationaldag imorgon nu då? :-)

    Kramar!

    SvaraRadera