onsdag 10 juni 2009

Att det inte var kört

Se där, Sverige hänger fortfarande med i spelet om VM. Jag hade fått för mig att det var helkört efter förlusten mot Danmark, ja ni ser jag hänger inte med mycket här borta. Ärligt så läser jag inte mycket svenska nyheter. Men om det hade varit kört med VM så hade det ju inte varit någon idé att jag flyttade till Sydafrika till nästa år så det kanske ändå vore lite skönt... Det kanske blir Kanada och OS ändå, det känns som närmre på något vis. Vem kommer?

Är ledig i exakt åtta minuter till och klottrar lite snabbt här. Har varit och simmat på eftermiddagen, mitt onsdagsnöje, mycket skönt. Simma och sedan ångbastu, det är bara för härligt. Tokigt nog är det alltid regn och rusk på onsdagar med, det får det gärna bli ändring på! Min favvo arbetare var där idag med och hälsade glatt trevlig dag då jag lämnade stälet, jag är ironisk... Han är normalt en riktig bitch men idag hade han nog fått i sig något glatt. Annars så är stämningen trevlig, det var fullt i alla banor och en tjej frågade mig fint om det var okej att dela bana innan hon hoppade i och självklart var det lugnt. Då jag var klar och steg upp önskade hon mig fortsatt trevlig dag, är inte sånna små trevligheter trevliga?

Nu ska jag kila och laga lite mat till barnen innan jag jobbar en sväng ikväll och efter det ska vi på jakt efter tyskt godis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar