fredag 12 juni 2009

Äntligen

Mumsar just nu på en jävligt god morotskake cupcake, inte illa alls. Barnen sover tillslut och jag får en liten liten paus. Tänker just nu på rätt många där hemma och undrar hur ni har det?

Här har det nu varit gråväder i en vecka och det börjar bli lite utjatat, när kommer solen tillbaka? Från början var det sagt lördag men nu ser det mörkt ut... Jag som hade ett sånt himla roligt äventyr på g för imorgon, jag hoppas att det fortfarande blir av.

När barnen vaknar ska vi skjutsa Nina till flygplatsen, hoppas på inte allt för mycket trafik men fredag vid fem kan vara tajt...

Här är bilder från glassätningen igår, mycket god glass för en glassälskare som mig var det lite paradis, vädret hade kunnat vara bättre men då hade det troligen varit mer kö också. Varför bara ha en glass åt gången liksom? Vi hade minst två, ibland tre.. och så olika så man fick massor av smaker på en gång. Min favorit over-all är mint choclate chip oavsett märke, ungefär. Annars är black raspberry heller inte att leka med och som milkshake är den livsfarlig. Ha en trevlig helg nu alla!


1 kommentar:

  1. här e också kasst väder, känns som d va en evighet sen d va sådär varmt å underbart, hoppas verkligen att d blir lite solsken till midsommar men d tvivlar ja väl på sen tur kan vi väl inte ha.
    Irma har suttit å kollat på kort på hennes malin idag, ja sa en gång att här har du malin å efter d skrek hon av förtjusning varje gång du dök upp: MIIIN Malin :)

    Ja råna en bank lr gå loss på förskolan, hoppas väl på d sista ¨då :) uundra va d ska bli av dom där två tjejerna :)

    SvaraRadera