söndag 21 juni 2009

Regnet det bara öser ner... fortfarande, igen.. hela tiden!

Hej hallå!
När ska det sluta regna egentligen? På riktigt och utan att överdriva så har det nog regnat i tre veckor nu. Det börjar som ta slut på fantasi och idéer på vad att göra. Det går lite för mycket pengar då man spenderar varenda ledig stund med shopping. Ikväll väntas konsert och jag hoppas verkligen det kan vara ett litet uppehåll de timmarna. The Fray och Jack's Mannequin plus ett band till som jag inte känner igen är vad som väntar. Jag är chaufför och ska börja plocka upp tjejerna om ett tag. För tillfället är jag oerhört uttråkad. Började dagen med att läsa, läsa och läsa. Jag var fast i sängen med boken i närmre två timmar tills den tog slut, Flickan som lekte med elden. Tur jag skrev till mamma igår att ta med tredje och sista boken, jag förstår nu vad folk menat om att böckerna är bra. Jag vill läsa sista NU, NUNUNU, så jag hoppas den finns på Arlanda. Tänkte tom svänga in på Barnes n Nobles och köpa den idag men den har inte kommit ut på engelska ännu, bara första och snart den andra. Nina och jag var på en liten shoppingrunda imorse, Best buy och Target. Jag fick med mig The Sims 3 hem och så tror jag vi hittade min dator och kunde inspektera den lite också... Tänk att den är här om tjugofyra timmar nu. Och ännu mer, tänk att mamma är här så snart! Jag längtas. Vad är klockan? Halv fem, ja, Om 24 timmar sitter hon förhoppningsvis brevid mig i bilen påväg från flygplatsen. Åååh ska bli så himla kul att visa upp allting!

2 kommentarer:

  1. Aldrig kul med regn. Hoppas det blir bättre snart så ni kan vara ute och leka lite :) Här hemma lyser ialla fall solen äntligen, mycket skönt! Men en annan börjar ju självklart jobba nu när sommaren är på väg :P hehe. Vad kul att mor din kommer, hoppas ni får massa trevliga dagar tillsammans! :) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej Malin! Vad kul det är att följa ditt "liv" i Boston. Hoppas ni får lite bättre väder nu när mammut kommer.
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera