fredag 5 juni 2009

Stockholm +1, Chestnut Hill +56

Vädret för morgondagen säger molnig fömiddag med klarnande eftermiddag och highs in the upper 70s, perfekt för sommarfest! Jag längtas, vi ska ha röda plastmuggar, som på film ni vet. Och Jell-O shots for sure. Och bål. Och jordgubbstårta. Och lekar. Och klänningar. Och svenska flaggor!

Tänka sig vilken väderskillnad det är just nu, såg på toppen på aftonbladet att det är endast en liten ynka plusgrad i Stockholm, undra då hur det är norrut i mina hemtrakter? Inte den soliga, varma toppenstart på juni som det varit de senaste åren?

Såg också på aftonbladet att jag skulle vilja se på tennis på söndag, undra om det går för sig? Såg också detta och jag kan bara hålla med...

Nu hoppas jag bara att min tårta som just nu åker baklucka mot Auburndale överlever färden och är fit for tomorrow...

Nu ska jag sussa då det är en försa skoldag imorn. Vi får se om vi först och främst hitar dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar