måndag 1 juni 2009

June - Juni

Nu är det juni och jag kan knappt tro hur fort tiden går. För ett år sedan skrev jag detta inlägget och här sitter jag nu. Jag gör det igen! På riktigt, jag gör det igen. Jag är här. USA, långt borta från Sverige, långt borta från de flesta jag känner och jag trivs så grymt bra. Jag är så fruktansvärt glad att jag gör det en gång till, nu struntar jag faktiskt blankt i vad alla tycker och tänker. Det här är mitt liv. Folk kan tycka och tänka hur mycket de vill men det är fortfarande mitt liv som jag gör vad jag vill med så länge det inte skadar någon annan person. Och det har jag väldigt svårt att tro att detta gör. Hur som helst är det nu juni och USA har gått från att vara ett snöigt och kallt februari till ett töande mars genom grönskande april förbi soligt maj och nu har vi då sommar och juni. Sommar sommar sommar! De första dagarna/ veckorna av juni brukar ju vara varma och fina i Sverige med så jag hoppas för er skull. Snart tar lillebror studenten också. Tänk om man fick göra det en gång till. Var inte det en utav de bästa stunderna någonsin? Här är det fullt upp med graduates också, ni vet tält ute, släkt och vänner, kastade hattar och upplästa namn för diplom - på riktigt! Ett tag funderade jag på att smita ner till BC bara för att få en liten kik på det, på riktigt...

2 kommentarer:

  1. Hej Malin! Jag tycker att det är så roligt att du gör det du vill och jag vet att det är fler än jag som är så stolta över dig för att du vågar göra det.

    Keep on...

    Kramar från Faster Helena

    SvaraRadera
  2. ja fast kanske inte så många 2åringar :) kan ju börja med att ställa henne efter frelugavägen för där e d lite trafik iaf så får ja väl flytta henne om vi inte får in tillräckligt med pengar :P

    SvaraRadera