måndag 22 juni 2009

Kall konsert

Några ord om konserten igår. Den var bra. Men kall! Jag höll humöret uppe tack vare regnbrallor och regnjacka. Tygskor var väl kanske inte smartaste alternativet men det fungerade, alla andra stackars tusentals människor var dock blötare än mig. Jag tror på riktigt jag var den enda som hade regnbyxor. Why? Det är ju ett skitbra påhitt! Jack's Mannequin var väldigt bra och jag gillar musiken a lot, The Fray var också bra men det visste jag ju redan innan. Platserna var bättre än sist och hade det inte varit för regnet så... Detta sablarns regnande! Men D sa idag att det skulle bli solsken och 85 F på torsdag, håll alla tummar! Just nu sitter jag och väntar och väntar, vilket det känns som jag gjort i flera dagar nu.. Bara suttit här i min soffa och väntat och väntat. Snart om två timmar ska jag åka o hämta lilla mamma, så spännande!





1 kommentar:

  1. hur räknar man ut vad Farenheit blir i celsius? kul med konsert! :)

    SvaraRadera