tisdag 2 juni 2009

En peng

Men vad är detta, hur kan en hemsida ha stängt mellan 24-7, varför? Jag kom på något väldigt smart, jag ska få tillbaka en hel del pengar på skatten som jag betalade i fjol. Vad kan man bättre använda det till om inte en dator? Klubbat och klart, datorn är min! Nu gäller det bara att hitta den rätta. Någon snäll själ som vill ge sig ut på stan och leta reda på den perfekta för mig kanske? Krav; Fortfarande att den fixar the sims 3, och internet, sen är jag mycket nöjd. Nina ska köpa spelet imorgon iaf, jag är excited, så är det med det!

Ikväll har jag varit på Awesome arms and abs solution, helt okej pass, något tråkigt och inte världens tuffaste hela tiden men det funkar helt klart. Route 9 är öppen nu igen så det går fort att ta sig hem. Tisdag andra juni....

1 kommentar:

  1. Hej Malla! Nu var det länge sen vi pratades vid.. Hur är det med dig? Du skriver ju så förbannat långa inlägg ibland kvinna att man inte har tid att läsa igenom allt :-) Men då man väl sätter sig med tiden med sig är det riktigt roligt att läsa. Jag kikade in på förra inlägget och det är svårt att tro att det är ett år sen som du var i NY och träffade Bingo :-) Men som du skrev, tiden går fort..

    Jag tycker absolut att du ska skaffa dig en ny dator, om du har pengarna till det :-) Själv så skulle jag vilja ha ett VISA-kort med flera miljoner på och sen åka iväg på stan och TOKSHOPPA! På tal om shoppa, så har du fått fart på det såg jag hihi
    Tunikan, vita med turkos är superfin! Tänk en sån, och en Bacardi Brezzer i näven en varm sommardag, YES! :-D

    Ha det bra vännen! Kramar!

    SvaraRadera