onsdag 8 december 2010

Chillybilly

Idag har varit en bra dag med mycket shoppingtid, snart slipper jag springa runt i min vårjacka och frysa. Vi har det kallt på riktigt här med nu, några få minusgrader dygnet runt men inte en enda snöflinga än. Jag har lyckats handla lite klappar idag med o imorn går första paketet mot Sweden.

Imorn är jag o bebis signad på en class i baby sign language och jag är riktigt excited about it. Hoppas vi får lära oss nå nytt o bra! Igår var vi på singalong, de tyckte hon var skoj. På em idag tog jag fram tre av mina skokartonger så gjorde jag o twinsen ett tvåvåningshus med fyra rum, åh så roligt! Vi får fortsätta imorn, tapetserade o gjorde små möbler idag men Bebis tyckte inte det var så roligt när jag varken lät hon leka med lim, tejp eller sax. En tushpenna snodde hon visst till sig i smyg o kom sen tillbaka helt orange hela ungen! Well well.

En bra onsdag o nu är vi halvvägs igenom veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar