onsdag 22 december 2010

Klappshopping

Sådär, var alla klappar klara nu? Nästan då... Jobbade 10 timmar dag, jobbar 10 timmar imorgon sedan myspys med några vänner, det finns inte mycket tid över till att fixa med saker då va? Blev en sväng med Nathalie ikväll för att köpa de sista, igår var jag på storshopping med Vanessa och Anette och nu är hela sängen full med klappar, jag är nöjd! Bara kvar att slå in dom nu men det går väl snabbt, eller...? Min stora tjej ska få ett litet dockhus, grabben en elgitarr och lillan en burk med massa djur och så lite smått och gott på det då. Har precis skickat efter foton från CVS också och istf att lägga in de 48 bilder jag skulle framkalla råkade jag lägga in alla album vilket blev 555 bilder, wihoo, nej tack. Nu ska jag sova en sväng för att vara pigg imorgon, då ska vi nog faktiskt försöka ta oss utanför huset för nu har jag och kidsen varit hemma i tre dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar