måndag 20 december 2010

Hopplösa måndag

En sån där dag då jag är allmänt lite less hela tiden, barnen leker snällt i omgångar tills lillen kommer o förstör för dom, jag förstår, jag skulle också blitt arg men vad ska man göra man kan ju som inte knyta fasten minstingen. Vi har vart hemma hela dagen också utan bil men det är ju mysigt ibland. När bebis hade lagt sig såg twinsen o jag på julkalendern och plötsligt såg vi hur det började snöa ute, glääädje! W började hoppa i sängen o ville ut o leka på en gång. Så la jag storbarnen, gjorde lunch och han knappt äta upp den innan bebis vaknade, jippie! gah, snälla rara. Nu ligger vi i min säng och äter clementiner och ser på hur det blir vitt på marken utanför. Nejmen, vi är alla lite småsjuka, jag har en lite tuff dag efter en topphelg med för lite sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar