torsdag 9 december 2010

Every day

Idag var jag och E på en liten signing class, det var intressant och min bebis är duktig. Jag ska lätt använda mig av detta i framtiden, tror bara det finns fördelar.

Annars har det inte hänt allt för mycket idag, det är fortfarande jättekyligt men ingen snö. "Why does all the snow have to be in Sweden all the time?" frågade Will när vi gick till skolan imorse. Ja, why? undrade jag också... Vi har våra ledsna moments nästan dagligen nu och jag tror barnen funderar rätt mycket på mig och Sverige och alla andra som är i Sverige, det kommer kommentarer och frågor ganska ofta. "Are you gonna se Ullis in Sweden?" "No one else can sleep in your room"

Nu ska jag se klart på Highschool musical och slå in sista paketet som far iväg imorgon innan jag lägger mig. Älska att det är så mycket filmer på tven hela tiden nu. Natta mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar