måndag 13 december 2010

My day

Imorse for jag och E till Target för lite shopping, blev några få julklappar och två par leggins till mig vilket jag verkligen behövde. E körde race på affären och sprang ifrån mig mellan hyllorna, hittade en tant i rullstol att följa efter och där gjorde vi en god gärning och hjälpte henne lite. Efter att vi gått wild där inne ett tag for vi hem och det blev stuvisar till lunch på henne innan vi gick och hämtade twinsen i skolan. 12+ och regn idag också men imorn ska det bli kyligare igen.

W och L lekte snällt med dagens klapp i kalendern; sleeping beauty och Woody, well de lekte snällt tills L bestämde sig för att sluta vara snäll för dagen. Mitt tålamod från och med det var lika med noll och resten av dagen var ingen höjdare. Detta är nog första gången jag känner att jag måste klaga lite nästan, vad gör man när ett barn vägrar lyssna? Well, det vet jag nog egentligen så jag ska sova på saken så tar vi nya tag imorgon. Barnen spelade lite tennis innan vi byggde ihop ett pepparkakståg och dekorerade det och så har vi hunnit se på lite Mysteriet på Greveholm också. Marte och Vanessa dök upp ikväll och vi såg ett gammalt gossip och så favorit filmen; the Holiday, finally! Nu ska jag se luciamorgon innan jag somnar.

Happy sankta Lucia som man säger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar