onsdag 22 december 2010

Julstök

Idag hade vi en mysmorgon i soffan sen gjorde jag french toast till frukost. Lade upp alla baksaker i små skålar som tvkockarna och sedan körde vi igång, först ut var rocky roads där vi hade i nötter, marsmallows, milkyway och mm's och de blev såklart riktigt goda! Näst ut var att smula sönder sockerkakan vi bakade igår o de gillade ungarna, mixade det med frosting o in i kylen (malin s, du borde prova göra sånna!) och sen drog vi igång pepparkaksbaket efter att vi klätt på oss och haft en stor pillowfight. Det blev många fina pepparkakor, krokodiler, hundar, katter, stjärnor o giraffer bla. Alla tre balade lääänge även om E mest åt deg. När twinsen lessnat drog de på sig kläder och gick ut o gjorde en snögubbe medan jag o bebis finished up inne. Det kändes så perfekt, så ska jag ha de när jag blir stor, jag skulle nog göra mig bra som hemmamamma :) ungarna kom in o frågade efter en morot efter en stund, jag o baby fixade lunch sen kom twinsen in nöjda o glada. Nu leker de tigermamma o baby i lekrummet o jag älskar hur duktiga de är på att leka! Jag ska också ha tvillingar när jag blir stor ;) nu ska de snart få sova o jag ska baka klart.

1 kommentar: