fredag 10 december 2010

Idolfinal o julskinka

Vet ni vad, jag tycker att tv4 åtminstone kunde visat finalen av Idol över hela världen, come on, vad har ni att förlora på det? Man blir ju helt efter när man missar sånna viktigheter under två år. Tack och lov för SVT som låter mig kolla på melodifestivalen iaf, jag längtas! Försöker hänga med i bandyn också, vad är det för fasoner att inte visa Bollnäs-Edsbyn på annandan utan en annan match? APA! Jag som har taggat och dragit ihop publik, ash också.

Kidsen är snälla och sover, baby har snart sovit tre timmar medan twinsen är inne på två. Jag har hunnit duscha och lagt fram kläder för kvällen, halvpackat en sovväska just in case och styrt upp kvällens aktivitet ; julbord! Wihuuu känner jag just nu och är så sugen på det, tänk er en liten skinkmacka? Får jag en sån så är jag nöjd, I promise.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar