torsdag 16 december 2010

Tillbaka till framtiden

Idag har vi lussat igen och det var riktigt mysigt, vi var väl ca 10 personer i tåget/kören idag men det gick över förväntan måste jag säga. Efteråt fick vi lite mat, glögg och tårta och han snicksnacka en del. Hannah nämnde något hon skrivit i bloggen för ett år sedan och jag var tvungen att kolla tillbaka med, det är så himla roligt.

För ett år sedan idag skrev jag om mitt slitna hår och hur jag försökte låta bli att tvätta på fem dagar, lite samma sak håller jag väl nästan på med nu också. 15 december ifjol hade vi julemys här med 19 aupair tjejer och imorn har vi lite julkul planlagt igen men inte alls på samma storslagna sätt som ifjol. Se det är lite liknande saker som händer fast det känns som jag ligger en vecka efter i år, ifjol var vi till NYC den 12 december, i år blir det nu den 18e, undra vad jag skriver den 16 december nästa år? I have no idea! För två år sedan blev min aupair ansökan godkänd den 16 december och jag packade för att fara hem till Bollnäs över jul. För tre år sedan gjorde jag julklappsetiketter och rimmade, slutspurtspluggade innan jul och var i kyrkan på gudstjänst och såg när kusin Viktoria spelade julmusikal. Jag älskar min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar