torsdag 9 december 2010

Ready for winter!

Såhå nu har jag fått årets första julklapp också, en fin varm stor lång grön jacka! Här är ett litet smakprov på den men färgen syns inte riktigt, jag lovar att den säkert kommer hamna på bild här framöver. Med mycket hjälp valde jag ut den bland många andra igår och idag följde familjen med och godkände med så då fick den följa med hem. TACK och Thank you! Mycket välbehövlig då jag hittills bara haft min vår/vinterjacka och kilat runt och frusit i för här har vi faktiskt minusgrader nu. Lite otippat att det blev en grön men det skedde efter omrösning, typ.. Fast grejen är att jag ju hela våren och hösten letat efter en grönaktig vår/höstjacka utan resultat så detta blev ju toppen egentligen. Well jag är glad och nöjd, en fin jacka som funkar alltid ungefär, tror den är toppen för att gå på bandy i! Den kommer bli asbra att gå barnen till skolan med och all annan tid också. Vinterjacka - check.

Så vet jag att några ville se mina stövlar med och här kommer en bild på dom, bruna och knähöga, perfekt till jackan kan vi hoppas. De är också väldigt varma så frysa lär jag inte behöva i vinter. Stövlar - check. Det jag känner behvös nu är ett par varma fulskor, typ fejk uggs av något slag och gärna mörkbruna sånna. Det får bli nästa inköp sedan är jag nöjd. Tack och hej för mig, detta var modebloggen för veckan!


1 kommentar: