torsdag 16 december 2010

My way

Imorse började jag 7.30, då tog jag tvillingarna till skolan sen åt jag och Ella frukost hemma i värmen. Fixade och donade lite innan vi for till Watertown för lite shopping, jag lyckades roffa åt mig två fina klänningar på F21 och jag är mycket nöjd med båda. När vi kom hem slutade jag men oljelampan lyser i bilen så jag ville inte köra mer, had no idea vad de skulle vara för olja.. QX524F ungefär? Så jag tog mig i kragen och använde gymmet här hemma en svägn istället sedan har jag skurat golven nere i källaren, "när malin städar blir det stökigt" brukar man ju säga och så blev det nu.. Golven är rena men jag har ju flyttat om allt så det är bra stökigt, får styra upp det ikväll. Nu ska jag gå upp o se om bebis är vaken och jobba några timmar till innan jag strax före sex drar iväg på årets sista luciaframträdande, myspys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar