måndag 6 december 2010

My day with no boots

Jag hade tänkt visa mina stövlar nu men så visade det sig att jag inte hade någon bild på dom, så det kommer en annan gång. Istället berättar jag lite om dagen. Började jobba kl 12, innan det gjorde jag inte många knop men mycket nytta, slog in alla paket till barnens kalender, planerade lite andra saker och kollade ikapp några tv-program. Började jobba, serverade barnen lunch, la bebis för en nap, läste julsagor för storbarnen, följde twinsen till tennis där de idag fick sina trofeer (hur i helsike stavas det?), promenerade hem i minusgraderna (I need en vinterjacka!), skickade iväg twinsen till doktorn med sin mor (flushot), åt lunch, slängde i en maskin tvätt, bebis vaknade, lekte och spelade hög musik, twinsen kom hem, kokade varmchoklad, drack den, gav barnen middag, badade barnen, såg film med barnen, la barnen, åt middag, såg på tv, fixade julklappar och nu är det dags att sova. Natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar