tisdag 11 november 2008

Att läppa taget

Just nu känns det som att precis allting kretsar kring det där sablarns examensarbetet. Vi har bara hållit på knappt en vecka och redan är jag spyless, det kommer väl förmodligen ljusare tider, det är väldigt inensivt just nu. Igår satt vi 9-17 med ett litet lunchbrejk, idag startade vi också 9, sedan intensivt studilerande med lunchbrejk och en snabb sväng till bibblan och så gav vi upp och packade ihop strax före halv fem då iaf jag kände att jag behövde röra på mig. Blev ruskigt trött på att bara sitta still idag så 17.15 var vi på 45 minuter aerobic och det var tametusan det roligaste jag gjort på längen, jag skrattade mig nog igenom åtminstone 32 minuter av passet! Koreografin var jättebra och bakom mig var dagens underhållning, jösses anåda.

Nu har jag opererat ut batteriet ur min dator, det är fortfarande en laptop bara det att den behöver ha kontakt med ett el-uttag hela tiden. Bättre det än ingen dator!


Förresten, vars jag ville komma med orden om xjobbet är att allt kretsar kring det, ska det vara på detta vis att jag ska gå och tänka på detta arbete 24 timmar om dygnet i tio veckor så kommer jag bli galen - på riktigt! Någon som har några förslag på hur man kan lyckas koppla bort tankarna från det? Nu ska jag göra ett försök att umgås lite med Mikael och Lisbeth och se om de kan få mig att tänka på annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar