torsdag 20 november 2008

Knäckt

Jag tror jag knäckt en liten grej i ex-jobbs funderingarna nu. Det känns skönt... Jag har hittat en del forskning och teorier som nog ska kunna göras något med. Måste erkänna att vi inte varit dom allra flitigaste denna vecka, det är jäkligt svårt att sitta och plugga då man är här, det hände så mycket annat. På lördag far vi upp igen så vi får nog allt lov att sitta hela söndagen och försöka göra något. Det är rätt svårt att sitta två stycken o skriva samma sak också, det är inte särskilt effektivt. Jag känner mig ibland som att jag gör ingenting vilket inte känns bra. E har ju "det riktiga" på sin dator så det är hon som för skrivandet.. Och vad gör jag? Tja, jag hoppas jag tillför någonting o inte bara upplevs göra inget alls. Nu ska jag göra mig redo och vandra iväg till vår allra sista intervju. Sen så... Lunchdejt på stan kl 13 och ikväll ska jag faktiskt spendera lite tid med familjen. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar