fredag 14 november 2008

En fredagkväll

Så hur känns det idag? Jo tack, bättre än igår vid den här tiden. Vi fick ett mejl imorse som förtydligade och vi blev lugna. Nu ska man väl inte kalla det lugna för vi har mycket att göra. Jag räknade idag och från dagen då denna kurs började till dagen vi har examination är det precis 10 veckor. Visst att vi inte har något jullov men jag tycker ändå att de röda dagarna borde gå bort? Det kan väl ändå inte vara tänkt att man som student inte ens ska vara ledig då?

Idag blev det inte jättemycket plugg, men efter 7 heldagar kanske man kan få unna sig en halvdag? Allt är fixat inför intervjustart på måndag och vi ska skriva lite mer imorgon istället. Åkte ner på stan idag istället. Jag har shoppat mina allra första julklappar i år, till tre personer! Och så har jag stora planer på en fjärde klapp... Måste nog ner snarast möjligt o införskaffa det för det är något jag själv gärna också vill ha.

Just nu sitter jag och ser på tv tv, Singin bee nu i väntan på att Idol kommer tillbaka. Jag är impad av dansarna i Singing bee, verkligen. Idol ikväll tycker jag var bra, duetterna var skojigt. Jag har ju en som varit min favorit från början och det är Robin, han var ju den enda som kunde sjunga från början! Minns jag inte helt tokigt så hänge han lös förra veckan? Det där med Idol o hänga löst är också ett roligt påhitt förresten, nästan som dansarna i programmet på tv3 nu ;)


Mitt fredagsgodis var lila, jag har suttit och petat i mig blåbär så nu är tumme och pekfinger färgade, och det får jag nog drass med ett bra tag för färg brukar stanna på mina fingrar.
Step muskel med 60- och 70-tals musik imorn kl 11, det blir nog bra. Himla skönt att träna vid den tiden en lördag. På söndag far vi söderut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar