måndag 3 november 2008

En snabb tapetsering

Nu behöver jag inte bara plugga, utan även plocka undan allt här hemma för imorgon kommer målarna och tapetserar min lägenhet. Snabba puckar kan man säga! Det hade jag inte förväntat mig men det är välkommet... Nu är bara frågan; var ska jag göra av alla saker? Och var ska jag göra av mig själv?? Hur mycket ska plockas bort och ja.. Hej hå detta var oväntat just nu. Det är ju verkligen hela lägenheten som ska fixas, allt utom badrummet och där kan jag ju inte bo i två dagar? Bädda ner mig i badkaret lite sött.. Dessutom kommer de redan halv åtta imorgon så det blir en tidig dag på universitetet, men det funkar fint för då kan jag göra klart allting där och då och skriva ut.

Nehej, jag har väl en del att göra nu fram till fyra då spanskan börjar...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar