tisdag 4 november 2008

En tidig morgon och en lång dag

I snart två timmar har jag nu suttit på universitetet och filosoferat.. Har fått iväg några mejl, blivit helt klar med allt plugg, skrivit klart min aupairansökan och läst alla tidningar. Och än är jag inte i mål! Klockan elva kommer resten av gruppen o äter lunch och diskuterar lite... Sedan är det redovisning från 13-17 så jag blir kvar ett tag till! Smet hemifrån innan de kom imorse men mötte en kille utanför som var misstänkt lik en målare... Får nog smita hem ikväll och se hur det går för dom. Nu har jag tänkt leta lite litteratur till exjobbet och sedan kila ner till en datasal och skriva ut mitt kontrakt med utvärdering. Förresten fick vi ett väldigt positivt medelande om grupptentan igår, hur skönt som hellst! Tänk att vi blev klar så snabbt och att vissa satt så evighetslänge... Effektivitet lönar sig!

1 kommentar:

  1. Hej Malla! Hur har det gått med tapetseringen? Fick du tapeter på väggarna och inte i taket? :)
    Klart att effektivitet lönar sig, det är just därför vår studiegrupp är "ledig" imorgon eftersom vi jobbade så förbannat hårt igår :D hihi

    När är du i Bollnäs nästa gång? Tänkte bara så jag vet när jag ska köpa hem fika, så du kan komma förbi och dricka saft hihi :D

    Kramar

    SvaraRadera