torsdag 20 november 2008

Rallybrudar

Det kan löna sig att gå på stan med en mormor - just idag blev jag en mössa rikare! Vi var på stan hon och jag en snabbis för att köpa en present till lillebror, då hittade hon en fin mössa som hon tyckte jag skulle ha. Jag kollade, provade, tackade och tog emot. Så nu äger jag en aldeles egen fin peak-mössa, inte illa! Inte direkt vad jag själv spenderar pengar på i dessa tider men som jag gärna vill ha, vilken tur att hon valde en fin en. . .

Kvällen har alltså spenderats med lite familj, vi åt först middag och var sedan på Röda kvar och såg Rallybrudar, nog var det en lite smårolig film allt. En sån där det egentligen inte händer så himla mycket men det gör inget heller, lite rolig o sånt medan man tittar.

Dagen spenderades på stan med vänner, man kan inte direkt påstå att jag och E är tokflitiga med ex-jobbet just nu, det får vi väl ta igen en annan gång! Det blir nog dygnetrunt aktivitet senare... men just nu känns det som det behövs lite avbrott, det blir helt enkelt för mycket av det goda och vi kommer egentligen ingen vars. Får se hur vi gör imorgon, jag har lånat hem ett helt gäng böcker nu och tänkte försöka mig på att skriva något. Jag jobbar som bäst sent på kvällen och tidigt på morgon så jag tänker ge det ett försök vid dessa tider idag och imorn så ser vi hur det går. På lördag far vi norrut igen och det blir andra puckar, då är det stenhårt plugg som gäller i en vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar