torsdag 6 november 2008

Uppdate

Här kommer några ord från mig, det känns som det var jättelänge sedan men så var det inte alls egentligen! Sitter just nu i en väldigt kall och tom lägenhet. I tisdags kom ju målaren och han gick inte härifrån förns ikväll någon gång mellan 18-21... Det blev visst både strul och tok så det tog betydligt mycket längre tid än planerat, men nu är jag äntligen hemma igen! Emma och Tomas var snälla och lät mig sova hos dom några nätter för här var omöjligt att befinna sig längre stunder. Nu har jag en säng att sova i och en soffa som står på golvet iaf, får fortsätta stöka och packa upp imorgon för nu blir det snart sova, bäst att vara pigg o allert imorn! Då ska vi nämligen sitta med Ex-jobbet, jo för ni förstår att nu har det dragit igång på riktigt! Vi hade introduktion och första semniariet igår, så nu har jag bara två seminarium kvar på lärarutbildningen, scary. Efter seminariet satt vi och skrev om det vi fått feedback på och skickade iväg igen, hoppas att vi får svar på det imorgon. Fick egentligen jobb ons-fre denna vecka men fick ju lov att tacka nej, det svider! Men så ringde de igen och så fick jag jobba idag iaf, mycket bättre än inget! Men imorn blir det som sagt fullt fokus på examensarbete. Det blir inte fler rader än så här just nu, hoppas det står fint till med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar