tisdag 25 november 2008

Bostadslös

Vet ni vad jag har gjort? Sagt upp lägenheten från 31 januari! Det blir ingen forsatt Umebo av mig.. Kanske en annan gång, senare i livet, men inte just nu. Jag är färdigpluggad för ett tag och har inte alls nån kraft till att fortsätta studierna i vår, jag tror jag är nöjd och klar med det efter detta. För ett tag iaf... Vidareutbildning sen tror jag nästan självklart att jag kommer göra men just nu för tillfället räcker det för ett tag. Har just nu ingenting klart med vad som händer efter examen men jag är ju inte direkt en orolig person, det löser sig! Förhoppningsvis bär det av till amerikat, annars har jag sökt några jobb som jag ändå hoppas på också. Vi har just nu lite problem med att få handledningstider och liknande, hoppas verkligen det löser sig. Nu ska jag ta och avsluta med herr Urie.


1 kommentar:

  1. Du är så modig och klok min lilla Pimpinella. Jag beundrar dig sååå!
    Mammuth

    SvaraRadera