lördag 8 november 2008

Att lyckas göra absolut ingenting

Jösses vilken lugn dag det varit. Började dagen tidigt med att... göra ingenting! Fortsatte med ett pass Stepmuskel kl 11 och tog ut mig totalt, höjde hantelvikten med ett kg på varje, och man har två hantlar så alltså två kg tyngre än vanligt. Det kändes efter ett tag kan jag tala om! Hade ju varit på passet nån gång förrut så jag hängde med fint hela tiden också, gjorde precis allting som man skulle, det hör inte till vanligheterna med mig o en stepbräda ;) Efter det gick jag hem och åt en lunch bestående av pasta och räkor och efter det fick jag äntligen bada! Att bli ren tog visst på krafterna för sen somnade jag på soffan och fick en vila på 1 timme och 45 minuter. Vad har jag gjort efter det? Läst Män som hatar kvinnor, äntligen har jag tid och ro att läsa! Nu ska jag snart kila över till 3D och skjutsa iväg dom på festligheter. Borde diska lite efter det och så ska jag få god middag, sen blir det nog jag och Stieg hela kvällen. Så otroligt skönt att göra ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar