lördag 29 november 2008

Kyla

Nu har jag analyserat lite... Tror vi har några sidor analys nu, lite mer än ett par... Det går såklart att skriva mer men nu har vi en del iaf. Så nu checkar jag ut för en liten liten stund. Håller förresten på att tvättar just nu också, eller, torkar kan man säga för snart är det klart, ska kila ner o hämta kläderna om en kvart. Det var mycket tvätt idag då jag inte tvättat på flera veckor??? Att få en tvättid lördag 10-12 är inte fyskam, det är totalt fullbokat här i flera veckor framöver, nästan... Det fanns en tid nästa lördag mellan kl 20-22, haha.

Annars idag då? Nej jag vet inte, kanske skulle läsa igenom uppsatsen en gång till, kanske inte. Jag vet faktiskt inte vad jag ska sysselsätta mig med. Kanske ta en prommis i kylan, var nästan -10 för en stund sedan. Men det är bra, då ligger snön kvar! Imorn är det skyltsöndag och det tycker jag är mysigt så jag ska nog gå ner och spana in lite klappar då, sen köpa en flaska glögg, tända ett ljus och slå in klappar, jiho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar