lördag 29 november 2008

Lite bilder...

En dag när jag har lite tid över måste jag ändra designen här på bloggen. Något är tokigt sen jag hållit på o pillat lite här o där för jag kan inte få några foton brevid varandra hur jag än gör, och inte får jag dit text så det täcker hela sidan heller, näe, måste fixa lite... Här kommer lite bilder hemifrån mig iaf, förs min fina november kaktus, tokfina juliga blommor ju!Och så ett fint tomteljus, vågar man elda dom? Lucian o smånissarna fick komma fram redan nu
Adventsstakar är mysigt, såg att de flesta har plockat fram dom nu när jag var ut o gickI veckan fick jag ett brev där det stod såhär:
Nja, än är jag inte där men vad ska till för att man ska bli totalt underkänd på sista kursen? Vi kan väl verkligen hoppas att det inte händer nu. Okej alla? Håll tummarna på tisdag, håll tummarna den 10 dec o håll framförallt alla tummar ni har den 14 januari!!! Det jag menar är väl att det inte är någon ro och vila och inget uttaget i förväg förns det är slut, dock ska det väl gå vägen för vi är flitiga och gör det vi ska och lite till. Nu ska jag fortsätta se på slalom och ikväll ska jag nog hälsa på hos Emma en sväng, utan att plugga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar