tisdag 25 november 2008

TisdagsTema: Guld

Jag har inte lagt upp något tisdagstema på ett tag nu, och det blir inga nya bilder idag heller då det helt enkelt inte fotas så mycket. Eller jo, igår tog jag en snöprommis med kameran men hej - nu får det bli gammalt guld!

Guldmannen i fönstret
Jag är ingen guldanvändare, fast egentligen kanske jag är det för vad jag har på mig dagligen är en guldkedja med tro, hopp och kärlek på. Alla ringar och armband är dock silver.. Dessa ringar hade varit försvunna ett par år då jag hittade dem i somras!
De här är guld för mig! Och några till liknande ;)

6 kommentarer:

  1. Det bästa vi har är ändå barnen.

    SvaraRadera
  2. Mulligast och guldigast idag :O) Ja, Buddhan alltså!!!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig liten guldman! Man måste bara le när man ser honom :)

    SvaraRadera
  4. Gillar dina bilder! Din Buddahstaty var otroligt fin! =) /maria_6909

    SvaraRadera
  5. hm, glömde att skicka länken till min sida... Användarnamnet till Blogger har jag för att kunna använda när man inte kan kommentera annars... =) /maria_6909

    SvaraRadera