måndag 1 september 2008

Att gå ut stenhårt

Första dagen på universitetet för hösten, varför inte gå ut stenhårt på en gång? Tänkte jag och gick dit till 9.30 för att stanna till 19.. Körde igång med både CK3:an idag, den om didaktik didaktik och lite didaktik, och så startade spanska kursen också. Just nu är det fullt upp så att jag inte har något internet skadar inte. Mer tid till läsning, upp packning, stök och mer läsning! Jo, för just nu är det ruskigt mycket att läsa, förhoppningsvis blir jag lite klokare! Nu ikväll ska jag läsa tre kapitel som Uljens snitsat ihop, imorgon är det storföreläsning om didaktik och sedan gör vi iksu-premiär! Som jag har längtat! Och som jag behöver det! Usha... Ska försöka få lite lite mer ordning här hemma nu innan jag läser. Vi hörs väl så fort jag fixat en nätverkssladd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar