torsdag 11 september 2008

CK3 sången

Här hade jag nu tänkt att skriva texten till en sång som vi skrivit, för att ni skulle få lite grepp om vad dessa två veckor på universitetet handlat om. Men si, jag var så snäll och delade ut alla ex så jag har inget kvar själv! Kanske kan den få dyka upp vid ett senare tillfälle för denna megahit kan ni bara inte missa! Några textrader ur visan är tex; Didaktiken i praktiken, ingen rektor blir besviken. Om du har en kunskap vill du dela den med mig, eller vill du ha den själv? Va?

Nej ni, nu hade jag skrivit jättemycket, men så mitt i allt började jag blöda näsblod, och när Malla blöder näsblod, då kommer det inte lite! Nu är min vita tröja förtörd för all framtid antar jag fastän pappret låg precis brevid så hann jag inte med.. Medan jag sprang iväg med blodet blev datorn överhettad och la av och så kom jag på att jag skulle ringa vfu:platsen.. Där var det strul med en beställning som kommit bort så nu vet jag inte var jag får vara på vfun som börjar om bara någon vecka. Jag var välkommen dit iaf men de ska ha en annan lärarstudent där samtidigt som läser samma kurs så jag får förmodligen vara på en annan avdelning, det är väl inte hela världen! Men jag trivdes ju fint där jag var också.. När denna kurs ändå inte blivit som jag tänkt mig så spelar det väl ingen större roll att jag "känner" de på avdelningen redan. Ja, hon på vfu enheten var iaf hjälpsam så jag hoppas det fixar sig!

Nu ska jag antingen ta en liten höstpromenix eller läsa om utvärdering och bedömning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar